SIÓDME POTY LIGHT- energiczna gra - Alexander

Dostępność: 2
Wysyłka w: 24 godziny
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 39,00 zł 39.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Kod produktu: AX2142
Pin It

Opis

"Siódme Poty" to dynamiczna gra, w której poruszamy się po planszy, zbieramy karty z umiejętnościami, a przede wszystkim wykonujemy ćwiczenia fizyczne. Uczestnicy rywalizują nie tylko z przeciwnikami, ale także ze swoim ciałem. Zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy ułoży wszystkie elementy układanki.

Jak zdobyć karty i wygrać rozgrywkę?

Plansza, którą przemierzamy za pomocą pionków, posiada pola z symbolami różnych aktywności fizycznych oraz gwiazdkami (od 2 do 5). Liczba gwiazdek na polu wskazuje, jaką z czterech kategorii kart z ćwiczeniami trzeba wybrać do wykonania. Im więcej gwiazdek, tym zestaw zawiera większą liczbę ćwiczeń, co sprawia, że jest bardziej wymagający. Symbol na polu określa, jaki rodzaj karty z umiejętnościami zostanie zdobyty. Każdy gracz musi pozyskać 8 różnych kart z umiejętnościami oraz kartę z trofeum, którą można zdobyć dopiero po zebraniu pozostałych elementów układanki.

Przebieg rozgrywki:

  1. Umieść planszę na stabilnej powierzchni.
  2. Ułóż karty i pionki na wyznaczonych miejscach na planszy. Karta z trofeum umieszczona jest na środku planszy, a pozostałe karty z aktywnościami znajdują się w pudełku.
  3. Gracze rzucają na przemian kostkami, przemieszczając swoje pionki o określoną liczbę pól, wyznaczoną na kostce.
  4. Pobierz kartę z liczbą gwiazdek wskazaną na polu, na którym się zatrzymałeś.
  5. Zapamiętaj zestaw ćwiczeń z karty i wykonaj je w określonym czasie mierzonym klepsydrą lub za pomocą aplikacji na telefonie o nazwie Alexander Timer (dostępnej do pobrania zarówno ze strony alexander.com, jak i z instrukcji do gry).
  6. Jeśli uda Ci się z sukcesem wykonać wymaganą sekwencję ćwiczeń w określonym czasie, zdobędziesz kartę z symbolem, który jest widoczny na polu, na którym stałeś.
  7. Po zdobyciu wszystkich niezbędnych kart z umiejętnościami, wróć na swoje pole startowe i zmierz w kierunku środka planszy, aby zdobyć kartę z trofeum.
  8. Osoba, która zdobędzie kartę z trofeum, zostaje zwycięzcą rozgrywki.

Wiek graczy: od 7 lat
Ilość graczy: 2-4
Wymiar opakowania: 29/19/5cm
Zawartość opakowania: plansza, planszetki do kolekcjonowania- 36szt, karty z ćwiczeniami- 55szt, pionki-4szt, klepsydra, notes
Producent: Alexander
Produkt: Polski

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:

Produkty powiązane

Waluty
Menu Szukaj więcej więcej
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl